auuuuuuow.

Deprimerande väder idag. Egentligen en sådan där dag som man borde spendera under täcket och kolla på en film, gärna med någn mysig person. men så såg inte fallet ut, efter en natt med väldigt lite sömn var det dags att kliva upp kl 7 när mina älskade barn vaknade.. gick och lämnade Amands på dagis som åker till sin pappa idag, och imorgon åker även Alvin dit så en barnledig helg framför mig som ska spenderas med fina vänner.
fredagen är glasklar, men lördagen? kom med förslag :D
just NU i skrivande stund känns det som allt börjar gå åt rätt håll?! men tyvärr kan det ju vända ganska fort.. :/
att bara en liten skitsak kan få mig till noll igen, varför?!
egentligen är jag en ganska positiv person, egentligen...
det krävs inte mycket för att göra mig glad..nästan inte mycket alls..


äh, bajs vad jag mummlar..


ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0