urusel...


jag är en usel bloggare, JAG VET!
men har inte riktigt haft tiden eller lusten till det..
fredagen spenderades med Jenny, en väldigt rolig nykter kväll för min del...
vi klädde ut oss och hade oss hos Bill :D
HAHAHAHHA, ni har väl sett bilderna? :D
sedan var vi ute och åkte bil med André... :)
lördagen var jag&jenny till mora på hockey, blev inte så mycket hockey tittande för våran del..
vi hängde mesta delen i baren (a)
sedan fortsatte festen hos erik och sedan vidare ner på stan och krogen.
igår morse kom Amanda hem från en helg i leksand med morfar&Lena och sedan åkte vi
och hämta Alvin som sovit hos Sofie&David :) tusen tack för hjäpen. <3
slappade sedan i soffan resten av dagen med min käre vän Jenny och blev en tidig kväll i sängs. :)
idag har vi haft besök av sofie,emilia&novalie hela dagen :)


ha en trevlig kväll :)



längtan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0