tidig kväll


båda barnen sover redan... mamman sitter här och fördriver tid och inväntar lyxfällan, lite sällskap hade juh inte gjort någonting..
att vi går mot mörkare&kallare tider gör mig rent ut sagt deprimerad!!! FYFAN FÖR SNÖ&KYLA!!!!!!!!
det ENDA positiva är att krypa ner under filten med massa tända ljus och bara mysa med den/dom man älskar...
och någon mysig skotertur och stanna och grilla korv... finns det något mer positivt med snö&kyla? påminn mig isåfall så kanske jag ändrar mig.... ;)

hämtade prinsessan på dagis vid 13.30 sedan åkte vid och hämtade jenny vidare till ssab och mötte upp magnus för att bjuda in oss själva på kaffe hos han men självklart skulle han på möte..så vi åkte till max och käkade istället sålänge, sen vidare hem till magnus och drack kaffe&spela kort... jenny visade upp sina talanger inom dansen också, HAHAHAHAH :)

nyss haft besök av pappa&lena och dom skulle ta med sig amanda upp till husvagnen i helgen... :)

nej nu vaknade alvin så nu blir det ett bad för honom!


ha en trevlig kväll (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0