när dom sista korten är lagda, är dom sista orden sagda!


ska precis sätta mig ner och äta lite lunch i min ensamhet.. amanda är på dagis och alvin ligger och sover så sött :) mina älskade barn, om ni bara visste vad jag älskar er och vad ni lyser upp mina dagarna även fast det till och från kan vara jäkligt tufft att vara ensamstående 2 barns mamma... och jag har ALDRIG påstått att det är jobbigare bara för att jag är ensamstående ni som nu tror det.. så nu vet ni det! har dammat,dammsugit och torkat golven i hela lägenheten och bytt sängkläder :)hängde precis upp sista maskinen med tvätt så äntligen är tvättkorgen tom, får se hur länge till ;) nånting måste jag fördriva tiden med... sofie kallar mig för värsta hemmafrun ;)

att jag har världens bästa vänner är jag så otroligt lycklig för! att ni alltid finns där, oavsett klockslag.. och ni alltid förstår mig och ger mig en knuff framåt!! att bara få höra igår av min bästa vän Sandra W-L att hon aldrig träffat en starkare människa än mig värmer verkligen att höra och gör att man orkar mer!

jag vet att jag inte ska sitta här och klaga över hur jag mår osv när jag har två friska barn,underbara vänner,familj&släkt som verkligen bryr sig om mig men ändå känner jag nånstans att det faktiskt är någonting som saknas som gör att allt ska bli komplett..
men jag vägrar gå ner till botten igen, jag kommer kämpa mig upp mot toppen hur lång tid det än kommer ta!
för det är jag verkligen värd efter allt jag gått igenom eller hur? :)

"Det kommer en tid i livet när Du måste släppa allt...meningslösa draman...människor som skapar dem...och i stället omge dig med människor som får dig att skratta... så mycket att du glömmer det dåliga... och bara fokuserar på vad livet har att erbjuda...alla godsaker;)...När allt kommer omkring är livet för kort för att vara annat än lycklig... Ta bort alla "energi-tjuvar"..."


och du, ta aldrig ett beslut när du är arg eller lova något när du är glad!





Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Jaag tror det e mkt JOBBIGARE att vara ensamstående! Du är skitduktig gumman!

2011-09-15 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0