ropa inte hej förens du hoppat över ån...



usch har verkligen ingen lust egentligen att skriva..men känner att jag behöver skriva av mig lite..
så vi får se vad det blir, just nu är det väldigt tomt på ord..
alla tre barnen sover, har emilia här hela helgen.. myss <3
och min sambo jenny svek mig ikväll och är ute och slirar och här sitter jag i min ensamhet och funderar på livet...men kommer inte fram till något vettigt. det får bli som det blir =)

från den 7 november kommer jag börjar jobba igen varann vecka, så kommer barnen vara hos sin pappa varann vecka då jag jobbar... känns både och men det kommer nog bli bra ´:) skönt för barnen att få mer tid med sin pappa...och jag får börja jobba och få något annat att tänka på och träffa folk, ja det ska faktiskt bli skönt att börja jobba igen efter 7 månader hemma.. kan bli ganska långtråkigt ibland att bara gå hemma hela dagarna..
och ska börja ta tag i mig själv också..måste måste måste!!

ha en trevlig kväll för det tänker jag försöka ha i min ensamhet, usch så tomt och tyst!!

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0