lördag..


idag har jag jobbat som vanligt, känns som man inte gör någon annat..
skönt att jag har tagit ut semester måndag och tisdag, eftersom vi flyttar på måndag
så man hinner få någonting gjort..
jobbar sen torsdag och fredag sen ledig helgen :D då blire fest för min älskling som fyller år =) =)

nej nu blire duschen sen mysa med prinsessan innan det blir sängdags för henne.. (och mig) börjar halv sex imorron bitti!!!

ÅÅÅÅH JAG VILL TILL ULLARED!!! ge mig massvis med pengar, ;)

my life. <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar mer bilder på dig och din underbara familj. Vill även se flyttstöket. Före och efter bilder på nya stället. Kram

2009-10-25 @ 04:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0