Galen tripp..

igår kl sex åkte jag&sandra h till ullared och shoppade loss :) vid 20 tiden bestämde vi oss för att åka hem istället för sova kvar, börjadde med att vi åkte fel och åkte över göteborg, TIO MIL OMVÄG!!!!
i göteborg har vi en polisbil efter oss som helt plötsligt slår på blåljusen och blinkar med ljuset (dum&dummare) trodde inte att det var till oss sp vi fortsatte åka i typ fem min innan vi till slut stannade.. :P då skriker polis gubben MAN FÅR INTE STANNA PÅ VÄNSTER SIDA DET ÄR EN TRAFIKFARA KÖR OCH STANNA PÅ HÖGERSIDA..
åkte och stannade fick hoppa in i polisbilen... fortkörningsböter.. som fortast hade jag åkt 160 km/h (A) polisen var schysst och skrev att jag åkt 110 km /h (90 km /h på den vägen)och en böter på TVÅTUSENFYRAHUNDRA KR!!!! (tur i oturen att jag fick behålla körkortet).. två månader kvar av prövotiden.. jag hade tydligen dragit om polisen i tredje fältet och dom låg i första och jag såg inte att jag hade en polisbil efter mig det var ju så mökrt och så många filer att hålla reda på och göteborgstrafik (A)
ja så det blev en billig ullaredtripp eller inte...
så nu blir det att köra lagligt (tills prövotiden gått ut) annars ryker kortet på en gång..

det var en helt galen resa iallafall =) tack sandra <3

idag är dagen med stort D, idag är mosters bäbis planerad att komma till världen..men hon verkar
ha det så mysigt och skönt där inne..hon kommer väl när hon känner sig redo!! :) SNART HOPPAS JAG :)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0